Välkommen till min nya blogg!

publicerat i Allmänt;

Hej och välkommen!

Efter att spenderat snart 5 år på universitet ser jag fram emot att bli legitimerad apotekare. 

Två stora intressen har vuxit fram under dessa fem år, dels rådgivning och dels forskning. Men som alla så har jag en rad andra intressen utöver min yrkesroll..foto, mat, kläder, djur med mera med mera!

Med den bakgrunden kommer denna blogg bli en blandad kompott av farmaceutiska råd och tankar och annat kul. Ställ gärna frågor eller kommentera.

Som farmaceut vill jag lyfta fram den kompetens som finns vid ert lokala apotek!

OBS! Vid allvarliga symtom/sjukdom kontakta sjukvården direkt: lokal vårdcentral, SOS, sjukvårdsrådgivningen (1177). 

 

Trevlig läsning och ha en fin dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Blogg.se:

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här :